18 Kasım 2013 Pazartesi

Rihanna What Now İndir Boxca Mp3 Download

Rihanna,What,Now,İndir,Boxca,Mp3,Download,big.az,open.az,mid.az,vebsi,mobil.tubidy,free,youtube 

Rihanna What Now İndir Boxca Mp3 Download

Merhabalar sizlere her gün yepyeni popüler şarkıları paylaşmaya devam ediyorum Rihanna What Now İndir Boxca Mp3 Download isimli bu yazıda sizlere dünyalarca ünlü şarkıcı Rihanna'dan what now isimli şarkıyı paylaşıyorum şarkı çıktığı günden itibaren dinleyiciler tarafından oldukça beğeni aldı şarkının klibi 15 Kasım 2013 tarihinde yayınlandı ve yayınlandığı günden itibaren 3 gün sonra youtube kanalında bu şarkıyı dinleyenlerin sayısı on bir milyonu aştı bunca kişi tarafından sevilen bu şarkıyı sizlere sunuyorum bu konuda sizler için şarkıyı mp3 olarak indirmenize olanak tanıyan bir takım araçları sunacağım aşağıda belirtilen talimatlara uyduğunuz taktirde şarkıyı mp3 olarak sorunsuzca bilgisayarınıza indirebileceksiniz.

1- Şarkıyı indirmek için bağlantıya tıklayın
2- Şarkıyı bilgisayarınıza indirin
3- Şarkıyı arşiv dosyasının içerisinden çıkarın
4- Şarkıyı dinleyin.(Tabletinize veya telefonunuza şarkıyı taşıyabilirsiniz).

Rihanna What Now isimli şarkıyı umarım beğenirsiniz ben kişisel olarak beğendim yazımız buraya kadar herkese iyi günler diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler...