18 Kasım 2013 Pazartesi

Fifa 2014 Crack İndir Sorunsuz

fifa,2014,14,crack,indir,download,sorunsuz,çalışan,dosyası,dosyasını,full,skidrow,reloaded,fulloyun,gezginler

Fifa 2014 Crack İndir Sorunsuz

Merhabalar herkese bilindiği üzere Fifa 2014 oyunu en sonunca oyuncularla buluştu oyunun çıkmasının ardından oyuna büyük bir ilgi başladı oyunu full versiyonunu indirdiğimiz zaman crack yapmadan oyunu oynayamıyoruz malesef, piyasalarda pek çok crack bulunurken bunların çok azı sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır crack dosyası indirdiğimiz zaman eğer indirdiğimiz iyi bir crack dosyası ise oyunda karşılaşacağımız muhtemel sorunlara da ilaç oluyor bu yönüyle Fifa 2014 oyununu sorunsuz bir şekilde oynamamızda crack dosyasının payı oldukça yüksektir bunun için Fifa 2014 Crack İndir Sorunsuz isimli yazımda sizlere sorunsuz bir crack dosyası vaat ediyorum.Crack dosyasını sizlerle paylaşırken crack nasıl yapılır şeklinde bir soru işareti varsa kafanızda resimli anlatım veya videolu anlatım şeklinde anlatımlar piyasada oldukça çoktur bunlarda istifade edebilirsiniz sizler için bir kaç site önerebilirim o sitelerde bulunan crack nasıl yapılır isimli konuları veya yazıları okumanız sizin için crack dosyasının nasıl yapıldığını öğrenmenizi sağlayacaktır önerdiğim siteler ahmetturan ve fulloyundur bu sitelerden crack nasıl yapılır öğrenebilirsiniz.

1- Aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
2- Bağlantıda bulunan dosyayı indirin
3- İndirdiğiniz crack dosyasını oyununuzun kurulu olduğu yere atın.
4- Oyununuzu o crack dosyasından açın ve sorunsuz oynayın.
5- Masaüstünüze kısayol yapmayı unutmayın.

Fifa 2014 oyununda crack dosyasının oyunu sadece oynamak için değil ayrıca oyunu sorunsuz bir şekilde oynamak için de öenmli ollduğu hakkında yukarıda bahsettim şimdi sizler için sorunsuz diye nitelendirdiğim crack dosyasını paylaşıyorum bu dosya sorunsuz çalışan bir crack dosyasıdır virüs yoktur bunun için benden virüs olmadığına dair kanıt eklememi isterseniz ekleyebilirim.Piyasada bulunan tabi burada piyasadan kastım web siteleridir crack dosyaları v1,v2,v3,v4 şeklinde serilere ayrılarak paylaşılmıştır bunun ne anlama geldiğini her ne kadar anlamasam da benim için crack dosyaları iki çeşitdir birincisi virüslü ve çalışmayan crack dosyaları ikincisi sorunsuz çalışan crack dosyalarıdır sizlere ben ikinci çeşit crack dosyasını paylaşıyorum sorunsuz bir şekilde kullanınız.

download indir gif png



Bundan önceki yazım olan Fifa 2014 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü | Kesin ! isimli yazımda sizlere Fifa,2014,Çalışmayı,Durdurdu,hatası,çözümü konularından bahsetmiştim iyi günler diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler...